gyakran ismételt kérdések

A miniBUD airport shuttle és egyéb szolgáltatásai kapcsán számtalan kérdés merülhet fel, amelyek közül a leglényegesebbekre itt megtalálja a részletes válaszunkat.
A miniBUD airport shuttle szolgáltatását a repülőjárat indulási időpontját megelőzően legalább 48 órával kell megrendelni a minibud.hu internetes oldalon vagy a +36 1 550 0000 telefonszámon elérhető ügyfélszolgálatunkon keresztül.
A miniBUD airport shuttle szolgáltatását a foglalással egy időben bankkártyával szükséges kifizetni, üzleti partnereink részére engedélyezzük a banki átutalással történő pénzügyi teljesítést, illetve bizonyos esetekben lehetőség van készpénzes fizetésre.
A miniBUD airport shuttle szolgáltatás megrendelését követően rendszerünk automatikusan, a megrendelés visszaigazolásával együtt e-mail-ben küldi a számlát, letölthető PDF formátumban. Abban az esetben, ha a szolgáltatásunkat a miniBUD üzleti partnerétől vásárolta, úgy ebben az esetben a számlát Ők fogják kiállítani, saját nevükben.
A miniBUD minimalizálni szeretné a valótlan megrendelések számát, mind üzleti, mind pedig utaskényelmi szempontból. A valótlan megrendelések felesleges kitérőket jelentenek a miniBUD gépjárműveknek, és ezáltal kényelmetlenséget a már fedélzeten lévő utasainknak.
A légitársaságok szabályzatai írják elő, hogy az utasoknak a járatindulást megelőzően két órával meg kell jelenniük a repülőtéren. Ezt fontos betartani a kényelmes, biztonságos és kezelhető utaskiszolgálás érdekében.
Az érkezést követően jelentkezzen a miniBUD ügyfélszolgálati pultjainál, ahol munkatársaink készségesen segítenek Önnek.
A megrendelés visszaigazolását nem szükséges kinyomtatni, azonban a foglalási kódot az Ön kényelme érekében mindenképpen jegyezze meg, jegyezze fel. A foglalási kód, illetve az utasnév elegendő az Ön beazonosításához, a már kifizetett miniBUD airportshuttle szolgáltatás igénybevételéhez.
A miniBUD airport shuttle szolgáltatásának írásban történő lemondására van lehetőség, azonban a szolgáltatás díja nem visszatéríthető.
A miniBUD az airport shuttle szolgáltatásának keretében gyűjtő-terítő járatokat üzemeltet, tehát azonos irányból azonos időben utazók egy gépjárműben fognak utazni.
A miniBUD airport shuttle szolgáltatás megrendelését követően rendszerünk automatikusan, a megrendelés visszaigazolásával együtt e-mail-ben küldi el Önnek az utasfelvétel időpontját, illetve SMS-ben is tájékoztatjuk.
Az utazáskor kollégáink csak a foglalási kódot fogják kérni, amelyet a visszaigazoló e-mail-ben, a hozzá csatolt számlán és a rendszerünk által kiküldött SMS-ben talál.
Ilyen esetekben késlekedés nélkül hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 550 0000-ös telefonszámon, munkatársaink segíteni fognak Önnek.
A miniBUD Kft. nem jogutódja a korábbi szolgáltatónak, így a korábbi szolgáltató által vállalt kötelezettségeket nem áll módunkban teljesíteni.
A miniBUD airport shuttle szolgáltatásának készpénzben történő fizetésére van lehetőség a repülőtéren található értékesítési pontjainkon.
A várakozási idő legfeljebb 30 perc, de arra törekszünk, hogy a miniBUD airport shuttle szolgáltatása folyamatos legyen.
Természetesen ennek nincs akadálya, de ilyen esetben mindig 8 fő részére kell a szolgáltatást kifizetni.
A miniBUD önállóan nem nyújt ilyen szolgáltatást, azonban együttműködő partnereink kínálatában elérhetőek Budapest legjobb városnéző túrái. Ezeket a miniBUD airport shuttle szolgáltatásának megrendelésével egy időben, vagy önálló szolgáltatásként is megvásárolhatja a minibud.hu internetes oldalon.
A menetidő a forgalomtól és az Önnel egy gépjárműben utazók címétől függ. A miniBUD minden esetben igyekszik a lehető legrövidebb menetidőt tartani, és az útvonalat optimalizálni.
A miniBUD önállóan nem nyújt ilyen szolgáltatást, azonban 2016. július 1-től kezdődően együttműködő partnereink kínálatában elérhető, minimum 8 fős foglalás esetén tudjuk biztosítani, ajánlatkérésüket az info@minibud.hu email címen várjuk.